/ דיג'רידו – המרכז לטיפול בדיג'רידו – סטודיו נשימה מעגלית – אייל עמית / טיפול בדיג'רידו – ריפוי עצמי בעזרת דיג'רידו

טיפול בדיג'רידו – ריפוי עצמי בעזרת דיג'רידו

טיפול בדיג'רידו מוכר בעיקר בפן הפאסיבי שלו - מה שנקרא מדיטציית דיג'רידו. המטופל שוכב על הגב, עוצם עיניים ורק נהנה מהצלילים והתדרים של הדיג'רידו. המטופל עצמו לא צריך לעשות דבר.

הטיפול שאני מדבר עליו כאן הוא בפן האקטיבי של הדיג'רידו  - הפעם זה המטופל עצמו שלומד להפיק את הצלילים. הוא זה שמנגן בדיג'רידו ועל ידי הדרכה אישית ושימת לב לניואנסים רבים בתהליך, הוא לומד לנשום נכון ביומיום ולהדק את הקשר שלו עם מערכת הנשימה.

מחקרים רבים שנעשו בעולם כבר מראים שכחלק מאיכויותיו התרפויטיות של הדיג'רידו הוא יודע להפחית חרדות, לשחרר את הסטרס הכרוני, להעצים את תחושת הנינוחות והשלווה, לשלוט בווליום המחשבות, להגביר את החוסן והבטחון העצמי, אבל זה לא הכל. ברמה הגופנית הרשימה ארוכה בהרבה. המובנות מאליהן הן מן הסתם כל מחלות מערכת הנשימה כגון אסטמה, אלרגיות, נחירות, דום שינה וכו'. גם שם הדיג'רידו עשוי מאוד לעזור.

באתר קופ"ח מכבי כבר מכירים היום ואף ממליצים על הדיג'רידו ככלי ריפוי למערכת הנשימה במסגרת רפואה משלימה. לא רחוק היום שיכירו בכלי הריפוי הזה גם בהקשר למערכת העיכול, מערכת העצבים (עובד חזק על עצב הוואגוס), המערכת ההורמונלית, מערכת החיסון ולמעשה על כל מערכות הגוף.

תאכלס, הכל מחובר לנשימה!
כמעט הכל.
הרי לכולנו ברור שאכילה נכונה והקפדה על תנועה נכונה הכרחיות לבריאות שלנו, ואם אני אכניס לגוף רק ג'אנק ואעביר את חיי כל היום ברביצה על הספה בלי לזוז, ברור שבריאות לא תהיה כאן. אחלה. נהדר. את זה כולנו יודעים. אבל משום מה את ההזנה הגדולה והחשובה ביותר לגופינו אנחנו נוטים לשכוח, ואם לא לשכוח אז להתייחס אליה כמובנת מאליה - הנשימה!

לא משנה כמה ספורט אעשה וכמה אוכל בריא אצרוך, אם אני לא נושם נכון, ולאורך זמן, משהו במערכת בוודאות ידפק, או יחרוק, או יפסיק לגמרי לתפקד.

אבל...

ואלה החדשות הטובות, המשפט הזה ברוב המקרים גם פועל הפוך:
אם אני לומד לנשום נכון, מרבית התסמינים מהם סבלתי יעלמו כלא היו, או לפחות יצטמצמו במידה ניכרת. הכל תלוי כמובן בחומרת המצב איתה הגעתי.

 

אז איך לומדים לנשום נכון?

יש המון דרכים ושיטות ללמוד נשימה נכונה. אחת מהן היא באמצעות כלי הדיג'רידו - מלך הפראניימה.

 

חשוב מאוד להדגיש שיש הבדל גדול בין ללמוד נגינה בדיג'רידו לבין ללמוד נשימה נכונה באמצעותו. אלה שני דברים שונים על אף אזורי החפיפה הדומים ביניהם. האחד יותר למטרות מוסיקליות והשני יותר למטרות תרפויטיות. לא כל נגינה בדיג'רידו תעניק לכם את האיכות התרפויטיות שאני מדבר עליהן כאן. חניכה מסודרת במתכונת פרטית ומממוחה בתחום היא הכרחית! בדיוק בשביל זה הקמתי את המרכז לטיפול בדיג'רדו.

 

בלימוד שלי אני כאמור משתייך יותר לקבוצה השנייה. אני מלמד נשימה נכונה באמצעות הדיג'רידו. נשימה שבאה לידי ביטוי לא רק כשהדיג'רידו מחובר לי לשפתיים, אלא ביומיום, כל הזמן, גם כשאני ישן בלילה.

זאת מטרת העל בלימוד ובטיפול שלי - להשיג שליטה במערכת הנשימה ולהטמיע הרגלי נשימה נכונים לחיים.

 

את ההתמחות שלי בנשימה נכונה באמצעות דיג'רידו השגתי אחרי שנים רבות של תרגול ולמידה ממאסטר הודי בשם מוקש דהימן שזכיתי להכיר מאוד מקרוב.
לצערי מוקש כבר איננו איתנו בגופו, אך רוחו ממשיכה לחיות ולהדהד בין קירות הסטודיו.

 

אם מתעוררת בכם הקריאה או הרצון ללמוד לנשום נכון, אם גם אתם רוצים ליהנות מכל איכויות הריפוי המופלאות של הכלי הקדום והמופלא הזה,
אני כאן, עם 24 שנות ניסיון, עם תחושת שליחות אמתית וסבלנות אין קץ.
המפגשים מתקיימים אצלי בסטודיו בפרדס חנה במתכונת פרטית, אחד על אחד, באורך שעה מלאה עם תשומת לב מלאה.

אין צורך בידע קודם.
מגיל 17 ומעלה.

 

לפרטים נוספים מוזמנים ומוזמנות ליצור קשר

המרכז לטיפול בדיג'רידו - סטודיו נשימה מעגלית פרדס חנה

אייל עמית - מורה ומטפל בדיג'רידו   0524822842 

טיפול בדיג'רידו - המרכז לטיפול בדיג'רידו - אייל עמית
טיפול בדיג'רידו - המרכז לטיפול בדיג'רידו - אייל עמית
טיפול בדיג'רידו - המרכז לטיפול בדיג'רידו פרדס חנה - אייל עמית
טיפול בדיג'רידו - המרכז לטיפול בדיג'רידו - אייל עמית

שיתופים והמלצות של מטופלים

 

שינוי גודל גופנים