/ מוזה הוצאה לאור | אייל עמית

מוזה הוצאה לאור | אייל עמית

מוזה הוצאה לאור הנה הוצאת ספרים עצמית שהוקמה בשנת 2004 על ידי הסופר ומספר הסיפורים אייל עמית

לדף המבצעים של הוצאת מוזה ולספרים של אייל עמית לחצו כאן

מבצע – שלושת הספרים רק ב-120ש"ח במקום ב-207שח!

מבצע שלושת הספרים "וכתבתָּ + כושי בלאנטיס + צבע בכחול וזרוק לים" בחצי מחיר! רק 120ש"ח! במקום 207ש"ח (מחיר קטלוגי מלא לשלושת הספרים)

וכתבתָּ

46 סיפורים אמיתיים מחייו של אייל עמית שיקחו אתכם למסע מטלטל, מרגש, מפתיע ומצחיק! 46 סיפורים קצרים בז'אנר הספוקן סטוריז, חלקם מתוך מופע הסיפורים של אייל עמית. סיפורים על אהבה, על זוגיות, על הורות, קריירה, הגשמה עצמית, מסעות, טיולים בעולם, בריאות, רוח, כסף, אומץ, שינוי, אש וגם לא מעט עשן. סיפורים בגובה העיניים מלאי השראה הכתובים בשפה עכשווית, קלילה וזורמת.   שימו לב, בתוך הספר מחכה לכם הפתעה! בסיום כל סיפור תמצאו קוד QR ייחודי שאותו ניתן לסרוק בנייד או בטאבלט (אפליקציה חינמית). עם סריקת הקוד תועברו לדף נסתר כאן באתר שבו תמצאו המשך לאותו סיפור. לפעמים זה יהיה המשך לסיפור, לפעמים וידאו, ולפעמים איזו תמונה שקשורה לסיפור. בדף הזה תמצאו גם אפשרות להגיב, לשאול את אייל שאלות ובכלל. כאן באתר במחיר מיוחד של 50ש"ח במקום 82ש"ח! המבצע מוגבל בזמן.

כושי בלאנטיס

ספר התעוררות! מסע פנטזיה צבעוני ומעורר השופך אור על נושא העבדות המודרנית. סיפורו של איש היטק המואס בשגרת חייו הנוחים, המרופדים והמשעממים, אשר מת לעשות שינוי בחייו, כמהה ללכת אחר ליבו, אך פשוט איננו מסוגל. היציאה מכלוב הזהב איננה פשוטה כלל. בנסיבות מפתיעות ולא שגרתיות הוא יוצא למסע הזוי ויוצא דופן ממנו הוא לא חוזר אותו דבר. עלילה מלאת השראה הנוטעת בקורא את האומץ ללכת אחר לבו. הספר יצא לאור בשנת 2004 . כיום כבר במהדורתו השישית. עכשיו ב-45ש"ח (במקום 69ש"ח)

צבע בכחול וזרוק לים

38 סיפורים קצרים על הטיול הגדול לדרום אמריקה. צ'וֹלוֹת בבוליביה, אינדיאנים באמזונס, הזיות בקולומביה, שוד עם אקדח לתוך הראש בברזיל ואפילו מפגש עם המוות – הם רק חלק קטן מהמסע הצבעוני וההזייתי אליו הוא יוצא עם שחרורו מהצבא. מסתבר שהחזרה הביתה אחרי טיול ארוך כזה, איננה פשוטה בכלל. כיצד מתמודדים? סיפורים קצרים ובועטים, מפתיעים ומצחיקים. ספר מתנה אולטימטיבי לכל מי שמתכנן טיול אחרי הצבא, ובייחוד למי שחזר! הספר יצא לאור בשנת 2001. כיום במהדורתו העשירית. עכשיו ב-42ש"ח (במקום 56ש"ח)

שני הספרים "וכתבתָּ + צבע בכחול וזרוק לים" במחיר מיוחד!

שני הספרים "וכתבתָּ + צבע בכחול וזרוק לים" במחיר מיוחד! רק 82ש"ח! במקום 138ש"ח (מחיר קטלוגי מלא לשני הספרים)

שני הספרים "וכתבתָּ + כושי בלאנטיס" במחיר מיוחד!

שני הספרים "וכתבתָּ + כושי בלאנטיס" במחיר מיוחד! רק 88ש"ח! במקום 151ש"ח (מחיר קטלוגי מלא לשני הספרים)

שני הספרים "צבע בכחול + כושי בלאנטיס" במחיר מיוחד!

שני הספרים "צבע בכחול + כושי בלאנטיס" במחיר מיוחד! רק 75ש"ח! במקום  125ש"ח (מחיר קטלוגי מלא לשני הספרים)

 

שינוי גודל גופנים