/ ביקורות גולשים אודות: עכשיו!!!!! – מופע הסיפורים הקצרים של אייל עמית – תופעת יחיד

ביקורות גולשים אודות: עכשיו!!!!! – מופע הסיפורים הקצרים של אייל עמית – תופעת יחיד

ירון סנצ'ו גושן

*

"לא יכולתי לנשום מרוב צחוק. הבטחתי לעצמי שאני מוכרחה לעשות עוד כאלו דברים שגורמים לי לצחוק עד שיגעון. ניראה לי שלאור המצב זה בדיוק הזמן. לכל חבריי התל אביבים. הוא מגיע לקאמרי ואסור לכם להחמיץ! אתם תודו לו. ליצור החיובי המקסים והמצחיק והשנון הזה. לכו לצחוק. וזה גם ממש ממש בזול עכשיו כתרומתו להעלאת המורל הלאומי."

טלי לביא בן עוזר

*

"מזמינה אתכם ליהנות מהמופע המקסים של אייל עמית. המופע לא רק מצחיק אלא נוגע ברגעי החיים של כולנו דרך הלב. והשבוע יש גם מחיר מיוחד. אז תעשו לעצמכם טובה ותלכו ליהנות. במיוחד בימים אלה. ממליצה בחום."

ליה רונן

*

"עופו, טוסו לראות את אייל עמית הבחור כשרון אדיר של כתיבה ומשחק , אזהרה - לא לשתות הרבה לפני המופע !!!"

אלון פייג

*

"אחד המופעים היותר מוצלחים שראינו ( ואנחנו בררנים...). מופע סיפורים מרתק, מצחיק ומעורר מחשבה של איש יקר ומוכשר מאוד. מומלץ מומלץ!!!!"

חיים פילוסוף

*

"משלוח של צחוק טרי טרי מפרדסחאפלה (מדינה שכוחת וויז אי שם ליד מחנ"ש אייל כבר יספר לכם עלינו..) אייל עמית בקאמרי ,מצחיק ביותר. רוצו."

ישראל כסיף

*

"לכו, כדאי לכם! מופע יחיד ומיוחד במינו:-)!!!"

רויטל כהן הרפז

*

"טוב, תקשיבו! את התופעה הפרדס חנאית הזאת אסור לכם לפספס, חברי התל אביבים! לפני הבירה בבר תעברו בקאמרי, תתפוצצו מצחוק,, אחכ הבירה תהיה טעימה יותר. לא לפספס ! ‫#‏צחוק_מרפא_הכל‬"

הגר קדמי

*

"לא יכלו לכתוב את זה טוב יותר או מדויק יותר - עכשיו!!!!! מופע הסיפורים של אייל עמית. אין עליו! שחקן נשמה מלא אנרגיה ונותן באקסטרים. תעשו לכם ערב שישי חם בקטע טוב. מקסים קורע מצחוק ומיוחד"

טלי ורד קפלן

*

"פשוט מומלץ, כל כך מומלץ שאני הלכתי פעמיים. אז אם מתחשק לכם לצחוק ללא הפסקה במופע סיפורים ייחודי על רגעים בחיים שכולנו חווינו, הזמינו כרטיסים ע-כ-ש-י-ו!!!
תהנו "

סימה פאדידה

*

"לפני שבועיים היינו בהופעת היחיד של אייל עמית ואחרי זמן רב של רצון להגיע להופעתו צלחנו במשימה. ההופעה נדירה, מצחיקה, זורקת אותך בהומור לרגעי החיים הכי מהנים, שמחים וקשים. פשוט מופע מדהים ובאהבה גדולה אני שולחת את כולכם לרכוש כרטיס למופע הסיפורים הנדיר של אייל עמית האחד והיחיד . מופיע בשישי הקרוב 23.10 בתאטרון הקאמרי. פשוט חובת צפייה והנאה מובטחת ."

רעות מרנין

*

"למי שעדיין לא היה ולא מכיר את המופע המקסים והמצחיק של אייל עמית (המוכשר בטירוף!) מפסיד."

שרון קליין

*

"מומלץ בחום ואהבה - במיוחד בימים אלו שכל מה שאנחנו צריכים זה קצת שפיות וצחוק."

רונית אהרון

*

""והעיקר והעיקר לא לפחד!..." דווקא ובעיקר עכשיו, ממליצה בחום לוהט על מופע הסיפורים של אייל עמית שקרע אותנו מצחוק בשבת שעברה! יש גם קופון שווה במיוחד...יאללה, תל אביבים"

קרן גל פילוסוף

*

"התופעת יחיד הזה הוא חבר שלי. לא ייאמן שלפני 3 שנים הוא עשה את זה רק בסלון מול חברים. ועכשיו מופע הסיפורים שלו כבר ממלא אולמות בכל מקום שהוא מגיע אליו !! האיש הזה הוא השראה לאמונה והתמדה ולהליכה עם הלב ועם מה שטובים בו, גם אם מפחדים ממנו.הנה ההוכחה !! אין ספור הופעות מאחוריו, ואלפי אנשים שיצאו עם כאב בטן ושרירי לסת מרוב צחוק בלתי נשלט."

טלי עמנואל

*

"אייל, בחור שנון כריזמתי ואמיתי, במופע מצחיק עד דמעות על הרגעים הקטנים/גדולים של שגרת חיינו"

גלית קריסטל הראל

*

"אז היינו בהופעה של אייל עמית, והוא באמת אחלה סטורי-טלר... מן הסתם הזדהיתי במיוחד עם הזווית שלו לגבי הפרוצדורות שנלוות לצום מיצים... לכו לראות את האיש"

עמרי אסטל

*

"יצאתי עכשיו מ"מופע הסיפורים של אייל עמית". שעה וחצי של הנאה צרופה וצחוק בקול רם. חומר טוב"

הדר אוקנין

*

"מוכשר ביותר. אלוף ! היכולת של אייל להביא את הרגע, ליצור מתח, להביא את הקהל להיות אתו בחוויה, עד רגעי השיא - אדירה!"

טליה אלדור

*

"שישי בערב. ת״א. מופע. אני עם פוטנציאל לכאב ראש שעולה מכיוון הצוואר. עייפות של כל השבוע לא מאמינה שהצליחו לגרור אותי החוצה. ״מספר סיפורים...מצחיק בטרוף...את חייבת״. מקסימום צריכת התרבות שלי מסתכמת במופעי מחול ומדי עשור מופע רוק. מה לי ולמספרי סיפורים...סטנד אפ? נוט מיי קאפ אוף טי. פתאום הוא מבליח, מוזיקת סיטר ברקע. אני מפהקת מוכנה להתנמנם. לפתע עולה נהמה מכיוון הקהל, צחוק מטרוף. חברתי זו שסחבה אותי נקרעת מצחוק מתנדנדת אחורה קדימה. טוב מה פספסתי? אני נדרכת...הודו, צום מיצים, אמסטרדם, זיכרונות ילדות, ברזיל, אלרגיות, ילדים, התבגרות, גיל ה-40, אני נסחפת למסע של אפיזודות יומיומיות מחייו של אייל שנתפרות לכדי קטרזיס של צחוק פרוע. מופתעת מהיכולת של איש אחד,כסא בר, ואוסף סיפורים לעורר בי ובעוד כ- 99 איש מסביבי, הקשבה,הזדהות ובעיקר פרצי צחוק בלתי נשלטים. פרודיה על החיים. מופע לפנים. אייל הצליח להזיז אצלי שרירים בפנים ובבטן שכבר שכחתי שקיימים."

טל פרי

*

"לכל חברי מחוץ לפרדס חנה, שעדיין לא מכירים את אייל עמית - הוא מגיע להופעה בקאמרי! לכו תראו! הוא קורע מצחוק ומרגש וכל הסיפורים ההזויים שתשמעו קרו לו באמת, וחלקם קרו גם לנו."

גילה פישר

*

כבר הרבה זמן לא צחקנו ככה. מופע הסיפורים הקצרים של אייל עמית- מומלץ בחום!

בלוג הביתה

*

"אייל עמית הוא תופעת יחיד ונדיר במיוחד. מוכשר ברמות נדירות ויוצאות דופן. הוא מגיש לנו במתנה מופע סיפורים מהחיים שלו וכמובן הוא מראה מצחיקה של כולנו, הוא קורע מצחוק עד תפיסות בלסתות, הוא אשכרה תופעת יחיד.

אוויה עזרה

*

"היה מצחיק עד דמעות, אמיתי וקולע. מומלץ מאוד למי שאוהב לצחוק..."

מור ספיר ווירקל

*

אייל עמית ההורס! איזה מנוע טורבו!! איזו עוצמה. חיות אינסופית. דיוק. נהניתי מכל רגע..פערתי עיני עגל ידועות וגמעתי כל מילה. מקסים וטורף, חד ושנון. מאוורר ומפתיע. חד ושנון. אייל עמית הוא תותח ירייה של הדברים הטובים. ממליצה בחום!"

טלי וורד קפלן

*

זה לא סטנד אפ זה גם לא מופע סיפורים זה אייל עמית החד פעמי!!! מדובר במופע חדשני, מעורר מעוף, דמיון והשראה. אייל עם תיאורים מושלמים זורק אותך למחוזות רחוקים ותוך כדי שאתה מחזיק את הבטן מרוב צחוק . פעם שנייה שאני שם והמופע, הפעם נטול הדפים, פשוט הסטרי. מי שלא צפה - שיעשה לעצמו טובה וירוץ....

שלי וולטר גנדל

*

אתמול בערב מצאתי את עצמי צוחקת עד דמעות, מה זה דמעות ממש מפלים של בכי שזולגים על הלחיים. לא זוכרת מתי קרה לי כזה. עומד בן אדם ומדבר על עצמו, אל עצמו ומתוך עצמו, בכנות ובשטף וזה לקח אותי לכל מיני מקומות בחיי והאיר אותם באור אחר, מזווית אחרת, משחררת כל כך. אוהבת אנשים שמחוברים ללב שלהם, זה ישר מחבר גם אותי. תודה אייל עמית אהוב

רותי פריש

*

מופע כייפי לאללה. ומסתבר שהסיפורים הולכים איתך אח"כ ונזכרים בהם במלא סיטואציות.

מיכל רוז

*

בפעם הבאה שתרצו להיות שמח... אשכרה לא מצליחה ליישר את החיוך...נתפסו לי שרירי הפה אין זכר לתשישות של יום עבודה ארוך. קבלו אותו !!!!

קרן כהן

*

גרם לי לצחוק כמו שלא צחקתי מזמן

איתן גינוסר

*

המלצה חמה על מופע סיפורים קצרים של חבר ותיק - אייל עמית. כבר הרבה זמן לא נקרענו ככה מצחוק.

עדי מנור

*

"איש מרגש ומצחיק ומספר סיפורים שאין כמוהו. מומלץ בחום!!!"

תמר זיגלר

*

סיפורים מהחיים מזוויות שלא הכרתם... סוג של תרפיה ! מהמם!

הדר שואר קימפלד

*

אתמול הייתי בהופעה אין דברים כאילו מאד נהניתי וזו כבר פעם שנייה אייל מקסים מעביר את הערב ממש בכייף ובאהבה גדולה הסיפורים מצחיקים נוגעים ללב ומבדרים מאד מאד מאד ממליצה ללכת ולראות מי שרואה את אייל זוכה .

רבקלה אבידור

*

בשוטטי באתר ההטבות לחברי הסתדרות המורים, בעמוד של רשימת המופעים, מצאתי בין גרייניק ואלתרמן ,אלי ומריאנו, צביקה הדר, יעקב כהן, דרור קרן ורבים טובים וותיקים אחרים, את מופע הסיפורים שלך. מאוד שמחתי בשבילך . זה צעד ענק. שאפו על הדרך הצמיחה וההצלחה!

עמרי זהר שמואלי

*

אייל היקר תודה ענקית על החוויה שהענקת במופע שלך ! על "הטיול בעולם" כמעט וחשתי את "ריח" הודו.. על זכרונות העבר והתרגשות על הולדת הילדים... כמעט הזלתי דמעה.. על אהבה, חברות וכל מה שהחיים מציעים לנו.לשעה קלה גרמת לנו לראות שהחיים יפים וכל זה מלווה בצחוק אדיר מצידנו.
תודה !!!

ויקה כהן

*

אייל, "תחשוב חיובי", תודה רבה על הערב מעורר השראה, נגעת בקהל, ריגשת, כל אחד ואחד הרגיש שהסיפור נכתב עליו. מופע אמיתי, משכנע ומצחיק, מצחיק, מצחיק!!! תודה מיוחדת על כך שהיית "חלק" מהקהל, שיתפת בסיפורך האישיים, וענית על שאלות..
תודה ענקית!!!

ליאורה סיני דהן

*

חברים - ראיתי היום את אייל במיזם restart והבחור הזה פשוט מלך איך שהוא מצחיק כאשר הוא מתאר את המציאות העגומה במדינתנו בעת חיפוש עבודה - קדימה אייל עוד מעט קיסריה תיהיה קטנה עליך !!

ליאור פדיה

*

מומלץ בחום!! היינו בחמישי האחרון והתקשנו לנשום מרוב צחוק

ערן שטרן

*

אייל אתה קסם!!! היה מצחיק, משעשע, מרגש ונוגע, אחר ומיוחד! תודה לך

דודי בן אדרת

*

אייל - הייתה אחלה הופעה ומאוד נהננו.. רואים שאתה אוהב את מה שאתה עושה

עמית איריץ

*

יש פה שעוד לא ראה את המופע הקורע מצחוק עד דמעות וכאב בלסתות שלאייל עמית??? הוא חבר יחיד ומיוחד, מצחיק ברמות קשות, מספר את חייו בדרך מיוחדת וכובשת. שווה, שווה, שווה, שווה, שווווווווה!

אוויה עזרה

*

בהופעה שתשאיר אתכם עם כאבי בטן ולחיים מרוב צחוק!!!
לכו לכו לכו- עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רינה הורן

*

מופע מרגש, מצחיק ומשמח. חוויה מאווררת ומעוררת -ממליצה בחום!

יעל הרוש מנדלוביץ

*

אנשים!!! מופע מומלץ ביותר!!! מדובר במופע יחיד שאין אחד לא יתחבר ויאהב!! אז למי שמחפש משהו קצת שונה (וקורע), יום חמישי- בית ציוני אמריקה. לכו לראות.

סמדר גרבר

*

תל אביבים - אייל עמית עם מופע הסיפורים האדיר שלו מגיע אליכם - אל תפספסו !!
לאחרונה יניב נעלם לו בלילות ונשאב אל הסטודיו הנסתר של אייל, שם הם מלטשים, רוקחים ומזקקים וחוזרים מחוייכים מתמיד עם משפטים חדשים הבייתה! אז אחרי לילות שכאלו המופע החגיגי יוצא לדרך - רוצו לראות - כייף גדול וצחוק פרוע מכל הלב. האיש הזה שהוא תופעת יחיד ומלא לב וכישרון לא לפספס !
גל אביב

*

כבר הרבה זמן אני מתכננת לסע לתאטרון הידית בפרדס חנה לראות את אייל עמית במופע הסיפורים שלו..  היה פשוט קורע מצחוק. כולם יכולים להזדהות עם הסיפורים.. אין ספק ש"צום מיצים" זה הסיפור המנצח בשבילי.. ממליצה מאוד!"

שירלי ברלב רוזנבלט

*

מופע מדהים מקסים מצחיק מפתיע והכי מה .... ממליצה בחום הייתי צחקתי ונהנתי .

שלי רייכל

*

אייל עמית הוא חבר שמספר סיפורים מהחיים שמצחיקים ומרגשים ונוגעים במשהו מהישראליות. הלכתי עם ענת רגע לפני הלידה וצחקתי עד דמעות. חובה למי שעוד לא הלך!

אלעד שושן

*

לכו, ממליץ בחום ! ערב מרגש ומצחיק עד דמעות. הייתי ונהנתי מאוד !!! לבעלי שלפוחית רגישה, אנא הצטיידו בהתאם

עמית יצחקי

*

"אייל עמית המוכשר - ערב שלא תשכחו.  הפעם - בקאמרי "

אנאבל זמיר

*

"מופע מצחיק קורע ששם מראה קצת אחרת על החיים שלנו. ממליץ בחום".

משה תנך

*

"איש מצחיק ומקסים במיוחד עם ניצוץ פרדס- חפלאי:-). תהנו!"

טלשיר בן צבי

*

חברים וחברות שלי, מופע מומלץ. אינטלגנטי, רהוט, מצחיק מהחיים. אני הייתי...נהניתי מכל רגע. אייל עמית - תופעת יחיד !!!

רונית אהרון

*

תל אביבים נשמות שלי תגידו-
הייתם פעם בהודו ואכלתם משהו רע והייתם חייבים לשירותים ולא היה כזה?
אני בטוחה שכן.
השארתם פעם את התינוקת בת החצי שנה שלכם אצל סבתא וטסתם לאמסטרדם לסופש הזוי מהסרטים?
אני בטוחה שכן.
השתתפתם פעם בצום מיצים כולל כל מיני דברים שמכניסים ל...ושרדתם לספר על זה?
אני בטוחה שכן.
עשיתם מכל זה הופעת יחיד קורעת מצחוק שאין דברים כאלה?
אני בטוחה שלא.
אבל לא נורא- תפתחו אייפוניםותסמנו את ה 12/3.
כי היישר מפרדס חנה מקף כרכור הוא מגיע,
אייל עמית, זה שעשה את מה שכולנו עשינו אבל שרד לספר על זה לכולם בהומור , בצחוק וברגש.

שלי מרכוס

*

איזה כיף שיש עוד הזדמנות לקחת את בן/בת הזוג, לשחרר מראש את שרירי הפנים ופשוט להעביר ערב שהוא הרבה מעבר לצחוק פרוע..

ממליצה בחום ואהבה!!

סטפני פוינקינוס

*

תמצית מרוכזת של בריאות לגוף ולנפש.

הדרך האולטימטיבית לפתוח את האביב, עם מנה גדושה של אהבה עצמית ואופטימיות.
תהיו טובים לעצמכם, ולכו..רוצו...טוסו!
זוהי זכותכם הדמוקרטית להנות כל כך..ועוד..פלוס פלוס.....

ליאת גוטמן

*

"אתחיל רגע מהסוף. כואב לי. למעלה בלחיים, בשרירי הלסת. נתפס לי.  חצוף אייל עמית, בא לו עם הסיפורים שלו ומעז להצחיק? עכשיו? עכשיו! נקרעתי מצחוק.. דמעות, קולות מוזרים שהסתתרו מתחת לשכבות ה"חיים" זרמו החוצה... התרגשתי איתו, אמיתי ופשוט לגמרי, חי את הסיפורים ומעביר את הרגשות ושומר עלי כמאזין שלא אפול..  בקיצור, מי שעוד לא ראה/שמע, מי שעוד מתלבט אם הדבר הזה, עם הקול הזה, עם הצעקה הזאת, אם כדאי? אז זהו, שכן. כדאי. מאוד. לא עוד שבוע, לא עוד שבועיים. עכשיוווווו! ( כפוף ללוח ההופעות, כאילו אל תרוצו לידית או לצוותא ממש עכשיו, תבדקו קודם שיש הופעה) זהו. ואם למישהו יש המלצה איך משחררים את הלסתות אודה לכם."

ניב שדות

*

"מה אני אגיד לכם, אייל גם נוגע בלב וגם מצחיק בטירוף - וזה כלכך רצוי ונחוץ במציאותנו המטורללת והקפואה. זה פשוט מאוד: להזמין בייביסיטר (מי שצריך), ואז לשים חותלות, כובע, גרביים, כפפות, גטקס ומעיל, וללכת להפשיר ולהתחמם טוב טוב. אפשר גם להוריד כמה שכבות"

הגר שיר

*

"ישבתי מולו, הוא לא ראה אותי, הוא בכלל לא ידע מי אני . האמת, גם אני לא ידעתי מי הוא. אמרו, אייל עמית , מחאתי כפיים כשהוא עלה על הבמה והתיישב על השרפרף הגבוה. ואז הוא התחיל לדבר ואני הרגשתי איך הוא מתאר במילים, בדיוק אבל בדיוק את מה שחוויתי אני כשעברתי למקום הזה שאני גרה בו. ו..היי, הוא בכלל לא מכיר אותי. ככל שהוא ממשיך בתיאור אני מרגישה שהוא לא רק יודע לתאר את החוויה הוא גם יודע להגיש אותה עטופה בעטיפה קורעת מצחוק. השרירים של הפה שלי נמתחו וצחקתי בקול רם כמו שהרבה זמן לא צחקתי. צחקתי בעיקר מהכנות, מהישירות והתעוזה להגיד ת'אמת בפנים. בואו לצחוק, להתרגש ולהתחבר לחיים"

קרן כהן

*

"הודו, ישראל, סיני, דרום אמריקה, אמסטרדם, אייל לוקח אותנו לסיבוב קורע מצחוק ומרגש מאוד מסביב לעולם וישר לתוך הלב!מומלץ בחום."

שושנה טל

*

"הייתי במופע הסיפורים של אייל עמית. איך אצליח להעביר במילים חוויה כל כך משחררת? לא הפסקתי לצחוק כל המופע, אייל מביא עוצמות אדירות של ביטוי, כאלה שנוגעות עמוק בלב ובבטן, כמה עוצמה באיש! תודה אייל, היה כיף גדול, ממליצה בחום לכל מי שרוצה לצחוק בקול גדול!!!"

דורית בר

*

"אתמול הגעתי למופע של אייל עמית, פעם שנייה שלי שם! הפעם באתי עם הבן שלי, רציתי שיחווה מופע הומור של סיפורים מהחיים, לא כזה שיורד על הקהל או שצוחק על כעדות, אלה כזה שקורע אותך מבפנים מרוב שזה אמיתי, נוגע, מטורף ואישי. צחקנו בטרוף!!! חלק מהסיפורים התפשטו מהדפים שליוו אותם במופעים הראשונים, ועכשיו אייל חוגג על הבמה כמו שחקן מיומן. אפילו סיפור חדש על פרדס חנה מקף כרכור נוסף לארסנל המעולה, וקרע אותי מצחוק מחדש. אז כן, צום מיצים, אמסטרדם, גידול ילדים כולם סיפורים קורעים מהחיים, שמצחיקים מבוגרים וילדים. תודה אייל על מופע מקסים. פעם שלישית גלידה!"

רונן גפני

*

"נראה לי אני תובעת את ההנהלה שלא הזהירה מבעוד מועד כמה תפוסים יהיו שרירי הבטן שלי והלחיים יום אחרי... וואו, וואו אייל.. איזה מצויין אתה!!! מזמן לא צחקתי כל כך הרבה בשעה וחצי... כואב לי.. ברצינות... פעם שלישית שאני רואה את המופע שלך, ובכל פעם אתה מצליח להצחיק, לרגש, להכניס לתוך הסיפור בעזרת תיאורים מדוייקים, בעזרת הומור קורע, איזה שאפו ענק לך... והפתיחה שלך בלי דפים - תקשיב, זה בהחלט שידרוג רציני של המופע... החלטה טובה לקחת אמרגן ומישהו כל כך מדוייק כמו יניב שיעזור לך להיגמל מניירות... איזה דרך מדהימה אתה עושה עם הזמן, מרגישים את ההתפתחות שלך, את הצמיחה, את קפיצות המדרגה... וכל מה שנישאר לי זה להגיד לך - תמשיך!!! עכשיו!!! אתה תותח אמיתי, נהניתי מאוד, ומחכה למופע הבא בלי דפים בכלל"

מורן ריו

*

"עשיתי הפתעה לאשתי ולקחתי אותה למופע הסיפורים של איל עמית, לא הייתי בטוח שהיא תתחבר אבל... אחרי כמה דקות... פשוט בכינו מצחוק, איל עמית פשוט אומן בסיפור סיפורים, אתה מרגיש שהוא לוקח אותך לטיול ותוך כדי לוחץ לך כל פעם על כפתור אחר שמחזיר אותך לזיכרון אישי , רגעי קיצון של עצבים, שמחה והאופן שבו הוא מספר את זה גורם לך לראות את החיים שלך מהצד ולצחוק! לסיכום ממליץ בחום למי שרוצה להיקרע מצחוק, הומור שנון, מתוחכם , איל אתה פשוט ענק!!!"

גלעד פולק

*

"מופע מקסים. מרגש. מצחיק. עצוב. מדגדג בבטן. מלא רגשות במקביל. צחקתי וצחקתי וכאבתי, והזדהתי, והרגשתי שייכת, והתכווצו לי השרירים בבטן, והתפתחו לי הריאות ונחנקתי מצחוק, ונשמתי עמוק, וניגבתי דמעות והחזקתי ידיים והיה מקסים. שוב תודה לך אייל, שאתה מצליח לעורר להצחיק ובעיקר לתת השראה. תודה."

נרקיס חכם יוסף

*

"רוצים לצחוק ללא הפסקה? רוצו למופע של המצחיק מכולם, אייל עמית!"

יוסף גנון

*

*

"נדלקתי מהשניה הראשונה. הוא מספר סיפורים בחסד, מצחיק ומרגש. ממליץ ללכת ולהידלק גם. חמישי בצוותא."

מעוז פלד

*

"אין אין על אייל עמית באמת שזה שיעור כושר לשרירי הלחיים הבטן ואם תרצו גם לשרירים טבעתיים שאחראים על שליטה בצרכים..... לכו רוצו. ערב כזה מהסוג שלא שוכחים וכל פעם שאני נזכרת בו נהיה לי חיוך ענק על הפרצוף. אז מה החלטתי ללכת שוב"

מיכל בן צבי

*

"ממליצה בחום על מופע הסיפורים של אייל עמית!! מופע מעניין, סוחף, מתובל ומפולפל, ומצחיק בטירוףףףף ;)) הנאה מובטחת!

קרני מאיר

דף ראשי טורים קודמים | הרשם כחבר | מוזה הוצאה לאור | הספרים של אייל | פייסבוק |

.

חברים יקרים ואהובים!

זו הזדמנות טובה להגיד לכולכם שוב תודה.

אתם יודעים, לקרוא ביקורות על המופע שלך בעיתונים זה נחמד, אבל האמינו לי, זה לא מתקרב אפילו לרמת ההתרגשות כשאני קורא את התגובות והשיתופים ש-ל-כ-ם!!!!

התגובות הן רבות ולא יכולתי לאסוף את כולם. הנה מקבץ קטן מהפייסבוק מהשנה האחרונה:

"אצלנו בסביבה כווווולם כבר מכורים לסיפורים שלו, שמצד אחד גורמים לך לצחוק צחוק עמוק בריא ומטלטל, כזה שמרעיד את כל הגוף וגורם לעיניים לדמוע, ומצד שני מדגדגים ברגש ובנעימות בלב. המופע של אייל הוא חוויה יחודית - זה לא סטנד אפ, זה לא תיאטרון, זה לא מערכונים - אלה סיפורים שכתובים היטב, ומוגשים בכישרון רב הישר ללבלב  אם בא לכם ערב מצחיק ומרגש, אל תחמיצו אותו, מופע חובה (שהוא גם זכות!) הזמינו מקומות עכשיו!"

מיכל לבידינסקי

*

"אתמול הייתי וזה היה מעולה. ממליץ בחום!!!"

אברהם טל

*

"אייל עמית, סופר, חבר, מוכשר ביותר, פותח בצוותא את מופע הסיפורים הייחודי שלו. אני אוהב אותו. תלכו לראות, נראה לי שתאהבו אותו גם."

שי אביבי

*

בעולם הציני שלנו כבר פיתחנו שריון כזה שקשה לדגדג אותו...אייל עמית מצליח בלי להתאמץ לפרוץ את כל הסכרים ולהביא שמחה וצחוק אמיתי כזה שמכאיב בבטן ותופס את הפה...בקיצור מי שעוד לא היה שם ממש ממש כדאי לו. זה מצחיק, שנון, עמוק, אמיתי, ופותח את הלב...סיפורים מהחיים, שמראים לנו שאנחנו פה ביחד במסע ....לכו לראות "

אומינה

*

"בעולם מוצף אטרקציות קשה לבחור  זאת אחת מאלה. לכו לראות! לא בכל מקום מוצאים השראה והנאה צחוק וחום אנושי . את כל אלה תמצאו בשפע בהופעה הזאת !!
אל תתלבטו"

אלון נוימן

*

"הוא סחף אותי לאורך כל המופע... מופע מקורי, שנון וקורע מצחוק. כל המופע מבוסס על סיפורים אישיים שקרו באמת במהלך חייוהכל מסופר בחן (מוגזם, אבל זה חלק מהעניין) והרבה הומור. במשך כל השעה וחצי של המופע מצאתי עצמי צוחקת צחוק בלתי פוסק, מזדהה עם חלק נכבד מהסיפורים ונהנית בגדול."

הדר אוקין

*

"מופע היחיד של אייל עמית יגרום לכם לחייך, לצחוק ולהנות. ערב של סיפורים אישיים מיוחדים שמבוססים על מקרים אמיתיים שהופכים לחוויה מצחיקה. אייל מדבר בשטף, בלי להתבלבל. בהתחלה לא ידעתי איך “לאכול אותו”, אבל מהר מאוד רציתי לשמוע עוד סיפורים. יש משהו שובה בצורת הדיבור שלו, שגרמה לי להיות מרותקת לסיפור. הוא יודע לספר סיפורים ולהפוך גם רגעים מרגשים וחושפניים למצחיקים. בסוף המופע יצאנו עם חיוך גדול. מומלץ בחום."

שיר בהר, בלוג sloona

*

"תשמעו... בורכתי בהרבה חברים מדהימים. וכל פעם חבר אחר מוכיח לי שידעתי לבחור את מי שיהיה בסביבתי. אייל עמית הוא אחד מהם... המוכשר הזה קורע אותי מצחוק כמו שאף אחד לא מצליח. המופע שלו כל כך מדוייק ונוגע ומצחיק שזה פשוט מטורף. האיש הוא  ת ו פ ע ה !!! יאללה תל אביבים אתם חייבים !"

עמית פישר

*

וואלה מודה שכחשבתי על מופע סיפורים , לא זה מה שחשבתי שנחווה, לא הפסקנו להתגלגל מצחוק, זה היה כל כך במקום בשבילנו, באנו מותשות ויצאנו עם טונה של אנרגיות... אייל יש לך יכולת מדהימה לספר סיפורים כשכל רובד ורובד בך (גם פיזית) משתתף בסיפור, וזה פשוט סוחף , מהנה ו...קורעעעעעע. תודה אייל , היה ענק. ולכל מי שעוד לא היה , תעשו טובה למקום הזה שבכם שאוהב לצחוק (שבינינו, כנראה לא מקבל מספיק מזה) , ותגיעו למופע הסיפורים של אייל עמית

ימית פרץ

*

"Laughing Detox ... אייל עמית....אתה מלך!"

 Raia Erica Myrian
*

"זה שנון. זה חכם. זה מעמיד מול המראה כמעט כל בנאדם שאני מכיר, וזה בעיקר מצחיק. מה מצחיק? קורע. זה לא עוד סטנדאפ עם בדיחות על יוצאי עדות שונות ושאר קלישאות חבוטות. זה לוקח את החיים שלנו ומזקק מתוכם את הפריימים הקטנים שעושים אותנו למה שאנחנו.
תעשו לעצמכם טובה, ותבדקו מתי הוא מופיע שוב(זה קורה גם בתל אביב מידי פעם), ולכו לראות. חוויה!"

DJ רונן גוטמן

*

"אתמול בערב הייתי במופע הסיפורים של אייל עמית - תופעת יחיד. בשנינות, עם הרבה אש, כריזמה והומור בועט הוא מצייר סצנות מהודו, מחיי הנישואים, ההורות, מסדנאות בריאות ועוד. צחקתי וחייכתי לסירוגין כל ההופעה. ממליצה מאד. הוכחה שעומק, חכמה וקלילות אכן יכולים לחיות יחד."

רקפת שהם

*

"לאיש הזה יש יכולת פנומנלית לספר סיפורים מהחיים שכולכם יכולים להזדהות אתם אבל לקרוע אתכם מצחוק. הוא סוג של סיינפלד בעיני, גאון אמיתי. נוגע ללב ומותח את הלחיים עד שהן מקיפות את הראש. יצאנו עם כאב בטן וחיוך רחב שעדיין לא ירד מהפנים, אני עדיין בהיי מהחווייה הענקית. בתור חברים שלי אתם כבר יודעים שאני לא אוהב להמליץ פה על עניינים אבל תעשו לעצמכם טובה רוצו לראות, אין עוד דברים כאלה."

קובי כהן

*

"מופע קורע מצחוק!!!! אבל בטרוווווף.... אז מי שאוהב לצחוק ולהנות מהחיים שיעשה לעצמו טובה וילך להופעה של אייל עמית אבל שיכין את עצמו לכאבי בטן ושרירי לסתות.. תעשו לעצמכם טובה ותלכו להקרע מצחוק ולהנות, כי זה העיקר והכיף"

מאיה סלע קופל

*

"אין דרך טובה יותר לגרש פחד ותסכול מצחוק בריא עד שהבטן כואבת. ממליצה בחום על מופע הסיפורים של אייל, חמש פעמים ראיתי אותו וכל פעם מופתעת מחדש מהיכולות הוירטואוזיות של אייל עמית והדרך הייחודית שלו לגעת בקהל. אח"כ תודו לי. אייל הוא פשוט אחד האנשים המוכשרים שהכרתי כאן והמפרגנים שהכרתי. לחיות באזור פרדס חנה ולא לראות הופעה שלו זה כמו לגור בפריז ולא לראות את מגדל אייפל. פשוט חובה"

רותם שלאוזר

*

"אל תהססו, אל תחשבו פעמיים, קחו לכם רגע של פינוק הריאות שהולכות להיפתח טוב טוב... "

ניקול מגע מרפא

*

"הופעה מעולה! מצחיקה! מעוררת מחשבה! "לא מאמינה שיש מישהי שלא היתה/ שמעה/ הסתקרנה / מתכוונת להגיע, אבל רק למקרה שלא..... מוזמנים למופע הכי קורע במושבה! "

אליה דור כהן

*

"סופר מוכשר...שווה!"

רון שפאץ כהן

*

"הופעה מקסימה , מצחיקה ומרגשת"

מירה זעירה

*

"אחלה הזדמנות לכמה רגעים לשים את המתח בצד ולהתמסר לתוך צחוק אחד ארוך מתגלגל ומשחרררררר, ממש עכשיו!!!!!!"

מורן צוקרמן

*

"אין המלצה טוב יותר במצב נוכחי מאשר ללכת למופע של איל עמית שמגיע לתל אביב לתאטרון הקאמרי.. שעה וחצי של צחוק אמיתי משחרר ומספק... לא לפספס!!!"

קורי רונאל

*

"חברים יקרים... לכל מי שפספס (ואכן פספס בגדול...) הזדמנות ענקית להדביק את הפער, לחזק את שרירי הבטן.. מופע הסיפורים של אייל עמית התותח ביום שישי הקרוב בקאמרי!!!! אל תפספסו.... תודות יתקבלו בברכה בפרטי"

עדי בן שלוש

*

"התאהבתי בו בפעם הראשונה שראיתי את ההופעה שלו והוא עשה לי לצחוק שעתיים רצוף בלי להפסיק. בכיתי מרב צחוק וכאבה לי כבר הבטן והחזקתי את עצמי שלא יברח לי פיפי... קוראים לו אייל עמית. הוא א-ד-י-ר, שנון, כותב בצורה גאונית ומצחיק כבר אמרתי? ביום ששי הקרוב תהיה הופעה שלו בקאמרי (פעם ראשונה) (!) בתלאביב וזו הזדמנות בשבילי להזמין אתכם להופעה שתצחיק, כ"כ תצחיק עד שאולי אפילו נשכח לרגע מכל הקושי הזה שיושב על כולנו ומשפד אותנו לתוך בתינו עם פחד לצאת, לשמוח או לבלות. באים אליכם אמנים מהעיר הגדולה פרדס חנה, כדאי שתדעו ושלא תגידו אחכ שלא ידעתם... באנו חושך לגרש...!"

אפרת פוג'ה שקד

*

"המלצה רותחת !!!!! בא לכם לצחוק? לצאת קצת מהמצב ההזוי הזה שנקלענו אליו? ממליצה בחום גדול על המופע של אייל עמית "עכשיו"!!!!!! אתם כל כך תהנו , אין מילים לתאר כמה האיש מצחיק ואמיתי ומוכשררררר ! כיף, מצחיק, משובח - ובעיקר רגע אחד של אתנחתא בתוך כל הבלאגן הזה והעייפות שמסביב.. יללא הלכתם?  עכשיו !!!!!!"

קרני מאיר

*

"מופע הסיפורים של אייל עמית, אנחנו כבר היינו ונהננו מאוד ! , מה איתכם ? למרות המצב הלחוץ הדרך הטובה ביותר זה לשחרר בצחוק , מומלץ בחוםםםםםםם !!!"

לירון יפתח

*

"חבריי התל אביביים, אייל עמית החמוד המצחיק החכם והמעולה פלוס פלוס, לאחר שמילא את אולמות צוותא וחרש את הארץ, מגיע לראשונה לקאמרי! יהיה קורע, תבואו, אל תהיו מנוטרלים!
אני לא רוצה להגיד תפוצצו את האולם אבל, הבנתם."

זהר כרמי

*

"רוצה להמליץ לכם שוב על המופע הזה. זה שונה מכל מה שאתם מכירים, וזה בדיוק מה שאתם צריכים בתקופה הזאת.מתי בפעם האחרונה כאבה לכם הבטן מרוב צחוק?"

רונן גוטמן

*

"תשמעו, הידעתם שחיוך, אפילו מזוייף לגמרי, מפעיל מערך שלם של הקשרים וחלקיקי חשמל במוח הגורמים לאושר ומביאים רווחה פרטית וכללית? אתם חשים שהמצב ממש דורש תמיכה במפלס האור והאהבה? ואם אפשר לתבל את זה בקצת צחוק, אז זו ממש מדיצינה? אז ממש בהוראת הרופא, לכו לראות, להקשיב, ולהרגיש את @אייל עמית האהוב בתופעת היחיד שהוא. פנס זוהר שהצחיק אותי וגרם לי להתעמלות בשרירי האושר וגם הלסתות... זה קורה בתל אביב, יש כרטיסי הנחה עם קופון בלינק. עם או ובלי קשר למצב, ״עכשיו״ זה אחד הדברים הכי טובים שתוכלו לעשות לעצמכם עכשיו".

קרן שפע לב

*

ממליצה בחום על כאב הבטן המרפא ועל שרירי הלסת שיפצחו בשירה רמה, מהצחוק שיצא מכם ללא שליטה, למרות ובעבור כל הטירוף שקורה מסביב. ובעיקר על האור המופלא, האינטילגנטי ואוהב האדם של אייל עמית. תנו לעצמכם. מגיע לכם ערב שפוי לכבוד המין האנושי..."

ערן שטרן

*

"אייל עמית מגיע לקאמרי. אייל עמית מגיע לקאמרי. אייל עמית מגיע לקאמרי. אייל עמית מגיע לקאמרי. אם זה לא היה מספיק ברור אני אכתוב את זה שוב: אייל פאקינג עמית מגיע לקאמרי, לכו לראות אותו!   *המופע אינו מומלץ לבעלי רצפת אגן חלשה."

שלי מרכוס

*

"נראה לי שהדרך היחידה להתמודד עם הכאוס . זה לצחוק. אייל עמית - מופע הסיפורים מגיע לקאמרי לאוורר לנו את הנשמה. מוזמנים לערב של אסקפיזם בריא."

לי-אור סלע

*

"חברים וחברות, מה באמת אתם מעדיפים- האמת או סיפור טוב? אז האמת היא שמפמפמים לנו כבר הרבה זמן סיפור ממש רע. המופע של אייל עמית הוא תחליף נפלא. אוסף של סיפורים מהחיים שלו. אמת עם קריצה, בהגשה מבריקה.

הזדמנות לתל אביבים להחליף מסך טלוויזיה במסך תיאטרון ולצאת לרחבי תבל במסע סיפורים משוגעים. מאי השפיות לאי של שפיות. ראיתי בפרדס חנה לפני מספר ימים וזה ממש ממש מומלץ. לא לתת לרוח ליפול!"

*

"לספר סיפורים לא כל אחד יכול. לספר סיפורים זו אומנות זה כשרון מולד שאייל עמית ניחן בו ביג טיים. חמישי בערב, צוותא 2 תל אביב. הקהל מתיישב, התפאורה על הבמה לא מבשרת על הבאות... אפילו לא ברמז. מחיאות כפיים ואייל מלא אנרגיה ומרץ עולה לבמה ופותח במשפט מחץ חושפני במיוחד... מכאן מתגלגל המופע באופן שוטף, בקריאה רהוטה מלאת רגש, במעברים שנונים, במצגות מקוריות. כל אחד ואחת בקהל לוקח מאייל משהו: מהווי הטיול בהודו, מהסאטלות היפות של אמסטרדם, אהבה ראשונה בסיני, מסדנאות שיקוי וניקוי, אבטלה, ראיון עבודה ועוד היד נטויה.. אייל הצליח להביא את עצמו במופע מקורי, ייחודי בלתי שגרתי ועכשווי. מופע מטלטל, חושפני ומצחיק מתחילתו ועד סופו. אייל שאפו."

ענת פרחי-פטוסי

*

"מכירים את זה שיש אנשים שהם ממש מוכשרים שכל מה שהם נוגעים בו יוצא זהב? הנה אחד כזה, תוצרת הפרדס. מופע קורע מצחוק, מרגש, נוגע, עמוק, הכל יש בו. לכו לראות... צריך לכלול במחיר ההופעה מסאז ללחיים בסוף הערב, כי הן כאבו לי."

מיכל רוז

*

"בתור פרדס חנאית שהיתה בהודו, בסיני ובאמסטרדם ועברה לילות ללא שינה עם התינוקת ומאוד רוצה לעשות צום מיצים- מאוד נהנתי אתמול במופע. מי שלא ראה את ההופעה לא יודע על מה אני מדברת.... מופע שחייבים לראות. ועדיף- עכשיו!!!!!... עכשיו עכשיו עכשיו. לא אחר כך. מה קורה שעכשיו התינוק צורח , מה קורה כשבאמצע צום מיצים אתה מת לסטייק, מה קורה בסופש באמסטרדם בחלונות האדומים ואיך בכל הסטלה הזאת אתה מוצא את עצמך פתאום בארץ מחליף חיתול? ואיך זה לגור בפרדס חנה מקף כרכור ....לא תדעו אם לא תלכו לראות אותו. כל כך צחקתי ואני מחכה לפעם הבאה כי עכשיו, ממש עכשיו אני נזכרת באיזה קטע מסיפור של אייל על הודו ונקרעת מצחוק...."

שלי מרכוס

*

"הספורים שלו כבר מזמן נעים באדוות קטנות מפרדס חנה החוצה לרחבי הארץ...מצחיקים,נוגעים,אמיתיים ועוד פעם מצחיקים."

הדס שלום

*

"חברים שלי מתל אביב והמרכז, אם אתם לא מכירים את אייל עמית יש לכם מה זה חור בהשכלה, ואתם מה זה במינוס. אתם חייבים לעצמכם ללכת לראות את המופע המרגש ובעיקר מאוד מאוד מצחיק שלו. לאייל יש כשרון לגעת ברגעים הקטנים, הפשוטים והמרגשים של חיי היום יום ולתת להם משהו נוסף. וממש ממש מצחיק כבר אמרתי?"

רונה ברקת

*

"אם ממש בא לכם להנות, לצחוק כמו שלא צחקתם כבר הרבה זמן, לכו למופע של הבחור האינטליגנטי השנון והמקסים הזה-אייל עמית חברים. היינו בהופעה האחרונה בת״א, זה היה ערב שכולו הנאה וכיף. אל תפספסו הבחור כוכב!"

יעל הרוש

*

"חוזרת ממופע של אייל עמית האדיר - הלב עדיין צוחק ומרוגש ותחושה של בשורה חדשה באוויר."

אפרת פוג'ה שקד

*

"אין על הסיפורים של אייל עמית! תעשו לעצמכם טוב על הנשמה, על הנשימה, על מערכת הצחוקיה, ורוצו לראותו אותו, עכשיו! אייל מספר סיפורים בכישרון אדיר, כל שעליכם לעשות הוא להתרווח בכסא ולתת לו לקחת אתכם לסיבוב קטן. לספר סיפורים זו אחת האומנויות העתיקות, אייל מגיש את זה בהכי כאן ועכשיו, השילוב הזה של העתיק והמודרני מרגש אש."

מיכל לבידינסקי

*

"לא נרדמתי אחרי ההופעה שלך. ככה קורה לי אחרי הופעות טובות באמת. הסיפורים שלך ,הכתיבה ,אופן ההגשה והלב ,הלב הזה שלך. כמו שהצחקת אותי ככה גם גרמת לי לדמוע ,זה הפתיע אותי. אתה סופר בר מזל שיודע לספר את הסיפורים שלו בצורה מעולה ועכשוית ועם קצב ורגישות לקהל. תודה. עוררת אצלי השראה ובעיקר כוח להמשיך את הדבר שלי ."

איילה דנוך

*

"עשרות פעמים שראיתי את ההופעה שלך ועדיין צוחקת ומתרגשת כל פעם מחדש. הסיפור החדש על חיפוש העבודה, פשוט מטורף !!!"

טלי עמנואל

*

"אז רק שתדע שחזרתי עם צוואר ושכמות תפוסים מרוב צחוק , וגם אני לא הצלחתי להירדם כל כך בקלות האנרגיה עוד ביעבעה , סיפורים מקסימים ומרגשים יש חלק שכבר שמעתי בהופעה הקודמת ועדיין התפוצצתי."

דנית גיגי

*

"היית כל כך מדהים, כל כך כובש, כל כך מצחיק. צחקנו, בכינו, הרגשנו אותך. תודה תודה תודה ומי שלא היה במופע שלך, שירוץ עכשיו ומהר."

ורד נוי

*

"איזה כיף  המופע היה קורע אפילו שזו הפעם השניה שאני רואה אותו!! ממש הזדהתי עם הסיפורים על הודו, התינוק שבוכה בלילה, צום מיצים, אמסטרדם .... מצחיק ומרגש כאחד 🙂 תודה!!"

רני פריזאת

*

"One man show !!! מצחיק, מרגש, אינטליגנטי ואמיתי!!! עיקבו אחריו ואחרי לוח ההופעות שלו....מומלץ."

רונית אהרון

*

 "יש דברים שחייבים לעשות. אחד מהם זה לראות את מופע הסיפורים של אייל עמית ..."

אופיר גלעד

*

"וואוו !!! וואוו!!! עכשיו חפירות: אנחנו, ורד ואני, אמנם ממועדון ״הנוסע המתמיד״ וכבר ראיתי אותך ושמעתי את הסיפורים שלך מלא פעמים ובכל זאת הפתעת אותי בגדול, כי מאז הפעם האחרונה כ״כ הרבה השתנה, וההתפתחות הזו, שלך, כ״כ מרגשת. אהבתי את הפתיחה השקטה שלוקחת אותך לאט פנימה לתוך רכבת ההרים. למרות שהדפים והקריאה היו משהו מיוחד באופי של המופע, מאד מאד אהבתי את העלמותם של הדפים כי זה מאפשר לך להוציא מעצמך דברים אחרים, חדשים, של משחק והגשה, וגם ההגשה של הטקסט הניואנסים הדגשים המקצבים בקול שלך עלו מדרגה נוספת והשתכללו. קשה להחזיק קהל מרותק לבד על הבמה וזה קורה בגדול כי הסיפורים מצויינים שנונים מטלטלים מאד מצחיקים ובעיקר מאד אמיתיים אותנטיים לך !! והחיבור האמיתי הזה עובר כחוט השני בקסם שמתרחש בינך ובין הצופים. ובסוף למרות כל הפעמים ששמעתי את הסיפורים ישבתי בשורה ראשונה וצחקתי כמו בפעם הראשונה וממש הרחתי את הריחות של הודו והרגשתי את מיצי האימה בשריפה והמצוקה של המובטל, ואנחנו כבר לא יכולים בלי אמסטרדם, ונהניתי עד השמיים. גם רותם וסיון מאד נהנו ! תודה אייל !"רענן כהן ניצן*

"תודה רבה, היה כייף גדול, תמשיך לאסוף חוויות וליילד אותם מחדש עם הרבה צבע, ריחות, סטלה וטעמים כמו שרק אתה יודע,באהבה גדולה"

אורי חלפון

*

"היה נפלא. זו כבר פעם שנייה שאני רואה את המופע המרגש הזה ומתכוונת ללכת שוב. זה נוגע בכול אחד מאתנו. זה אמיתי. זה ישיר. זה כואב. זה מצחיק זה החיים. ממליצה לכול אחד. תודה רבה אייל יקר. שבוע מבורך."

טליה פלד

*

"תקשיבו, יש איש אחד, ממש גדול. הבן אדם המציא קונספט גאוני:  הוא כותב סיפורים מדהימים. אבל הוא לא רק כותב אותם, הוא גם מקריא אותם על הבמה, אבל לא סתם מקריא אותם, הוא חי אותם תוך כדי הקראה. בין אם אתה רוצה או לא אתה עף איתו לאן שהוא מקריא, גבוה, נמוך, מרגש, מזדהה, נוגע, מרגיזזז, ובעיקר מצחיק עד דמעות. הבנאדם קורע. תופעה ממש. חוץ מזה הוא גם איש מקסים שצריך ממש ממש להתאמץ לא להתאהב בו. למזלכם הוא מגיע לצוותא בחמישי הקרוב. בגדול, יש לכם שתי אפשרויות: אחת, להיזכר בזה פעם עוד כמה זמן כשכולם כבר יידעו מי זה אייל עמית ולומר, כן פעם קראתי עם זה משהו בפייסבוק ולא ממש הבנתי מה הוא עושה אבל שמעתי עליו... או, אפשרות אחרת: לומר, וואלה, ראיתי אותו פעם בצוותא ועפתי עליו עם ניצוצות.  אנשים, צאו מההרגלים שלכם (זה בריא מידי פעם) ולכו לחוות ערב בלתי נשכח!"

נגה מייבר

*

"חברי מהמרכז... אייל מגיע לצוותא... מומלץ (לא לבעלי לב חלש או שלפוחית רגיזה), כל השאר...רוצו..תיקר-עו מצחוק!"

גפני רונן

*

"ברגע שהוא התחיל זה לא היה דומה לשום דבר אחר שפגשתי קודם - סוחף , מרתק, מרגש, ומצחיק עד דמעות. מעשה אומנות. פיסה של חיים שלמים שעוברת אליך באופן כל כך פשוט, כל כך נכון , כל כך אמיתי, כל כך נוגע. המופע של איל הוא חוויה שאתם רוצים לחוות!"

קורי רונאל

*

"איזה כייף לי, הולכת בפעם השלישית לשמוע את אייל הגאון, המצחיק והחד. מי בא?"

אלינה צ'רני

*

"אולי לא הפנמתם שזה אחד המופעים המצחיקים, המרגשים, האמיתיים והנוגעים שיש. לכל אחד יש סיפור שאליו הוא ממש ממש מתחבר. ביום שישי הקרוב הוא מופיע בבית ציוני אמריקה ונותרו עוד מספר כרטיסים, תנו לעצמכם מתנה"

יעל שפרינגר

*

"חשבנו שאנחנו הולכים לערב של צחוקים.. סיפורים על התאהבות בסיני, סמים באמסטרדם, מקדונלדס בהודו… מה כבר יכול להיות מעניין כל כך? עברתי משהו עמוק ומרגש. אייל מצליח גם להצחיק (מאוד!) גם להיחשף בצורה מוחלטת, וגם לא ללגלג אפילו טיפה על אף אחד חוץ מעל עצמו.. תקשיבו, כמה שצחקתי לא בכיתי שנים.. יש משהו באנושיות הזאת שהיא כל כך נוגעת והופכת את החוויות של כולנו למשהו שונה לגמרי. עמוק, מצחיק ומטלטל. מופע מקסים. איש מקסים עם סיפור חיים מעורר השראה.. בהחלט תופעת יחיד. מאד מאד נהננו."

אורית אור

אז שוב חברים, תודה לכל אחד ואחת מכם.

אתם פשוט  מ-ד-ה-י-מ-י-ם!!!!!

תודה!!!!!!

אייל

 

שינוי גודל גופנים