הזמנה להשקת הספר החדש – "וכתבתָ" / אייל עמית 15.6.17 בפרדס חנה

/ הוצאה לאור - ספרים / הזמנה להשקת הספר החדש – "וכתבתָ" / אייל עמית 15.6.17 בפרדס חנה

הטור של אייל עמית \ בלוג

25 מאי

הזמנה להשקת הספר החדש – "וכתבתָ" / אייל עמית 15.6.17 בפרדס חנה

זהו חברים, שלוש וחצי שנים אחרי הגיוס בהדסטארט, אחרי שפוצצתי את כל הכסף בקאריבים, יאכטות מפנקות ושופינג במנהטן (חחח הלוואי..) - הספר החדש מוכן!

נשבע לכם, לא מאמין שאני בכלל אומר את זה, אבל אמיתי, הוא מוכן!

שלוש וחצי שנים זה מלאאאא זמן. אני יודע. מעומק הלב תודה שלא קרעתם לי ת'צורה כל הזמן הזה ואיפשרתם ליצירה את הקצב הנכון והמתאים לה. זה לגמרי לא מובן מאליו. תודה!!! אחרי אינסוף לילות לבנים, ואינסוף שעות עריכה והתבחבשות (בעיקר עם עצמי) - הספר מוכן!

"וכתבתָ" - 46 סיפורים בז'אנר ה-spoken stories. כולם מחיי הפרטיים. סיפורים מצחיקים, סיפורים מרגשים, בין לבין גם מטלטלים ובועטים - בקיצור, כל מה שהחיים מביאים. זוגיות, הורות, מסעות ובריאות. כסף, אהבה, עשן ואש. סיפורים חזקים שלא ישאירו אתכם אדישים. רובם מהבלוג שכתבתי במשך 5 שנים, חלקם אתם כבר מכירים ממופע הסיפורים וחלקם חדשים דנדשים.

חגיגת השקת הספר תתקיים בערב חמישי 15.6 (20:30-23:00) ברחבת מתחם היוניקורן בפרדס חנה. 

לאיוונט בפייסבוק לחצו כאן>>

מי יהיה שם? חברים, חברות, כל התומכים מההדסטארט, הקהל הנפלא והמהמם שזכיתי להכיר בחמש השנים האחרונות. כולם מוזמנים! אירוע חופשי ופתוח בלי כרטיסים (מומלץ להגיע בלי ילדים).

אז חוץ מאנשים יפים, מוסיקה טובה, אלכוהול חופשי, סיפורים מהספר החדש, ושכל החנויות במתחם יהיו פתוחות בערב הזה, אני הולך להגיד תודה לכל מי שתמך בהדסטארט, ולכל האנשים הנפלאים והמופלאים שליוו אותי במסע הפסיכי הזה - בזכותכם הספר הזה יוצא לאור!!!!

נשיקות ומלא אהבה לכולכם

וזהו. אני הלכתי להתעלף מההתרגשות.

אשתדל להגיע חי להשקה.

הללויה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ושוב תודה

אייל

[עיצוב עטיפה: נדב עזרא]

 

פרטים נוספים באיוונט בפייסבוק>>

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *



שינוי גודל גופנים